dominik9420, ale pod radio samo s-6C czy L-60c? Z tego co czytałem te drugie raczej bardziej pod wzmaka niż radio - chociaż z parametrów w mocy nie ma dużej różnicy z tego co pamiętam.
[O2] 1.8 TSI 160 KM CDAA - koszmar się rozpoczął.
Zwiń
X
-
[O2] 1.8 TSI 160 KM CDAA - koszmar się rozpoczął.
Cześć, chciałem podzielić się swoim problemem z jakim od pewnego czasu się borykam. Dotyczy silnika jak w temacie. Dotychczas uważałem go za kwintesencję dynamiki, kultury pracy i w ogóle przyjemności z jeżdżenia. Do czasu. Opisywany na forum problem z napinaczem łańcucha rozrządu był u mnie rozwiązany w ramach darmowej akcji serwisowej. Jakiś czas po zakończeniu gwarancji (coś koło 130 tys. km przebiegu) pompa płynu chłodniczego zaczęła cieknąć tak, że zanim umówiłem się na jej wymianę dolewałem płyn co dwa-trzy dni. Popłynąłem na wymianę pompy. Jakiś czas potem (w granicach 140 tys. km przebiegu) auto zaczęło dostawać totalnych drgawek tuż po uruchomieniu silnika i regularnie w okolicach 2 tys. obrotów. Taka nierówna szaprana praca. Okazało się że umarł kolektor - klapy sterujące przepływem po prostu spadły, mechanizm ich podnoszenia kompletnie się rozleciał. Popłynąłem na kolektor. Jakiś miesiąc po wymianie kolektora przy ruszaniu ze świateł nagle zapaliły się żółte kontroli EPC i kontroli silnika, a samochód dziwnie stracił moc. Podłączenie pod kompa wykazało nierównomierności spalania na 2 i 4 cylindrze. Zamieniono miejscami cewki żeby określić czy to ich wina, po dwóch dniach i takim samym objawie odczyt wykazał nierównomierności na tych samych cylindarch. ASO sugeruje, że przy wymianie kolektora (robiłem poza ASO, ale u gościa specjalizującego się w grupie VW) nie wymieniono uszczelek - podobno jednorazowych - na wtryskach. W czwartek jestem umówiony na demontaż i ich sprawdzenie, jednak problem z pracą silnika narasta z każdym kilometrem - wczoraj auto dwa razy po prostu stanęło. Silnik niby pracuje, ale zero mocy. Po ponownym uruchomieniu da się chwilę jechać, ale szarpie nim niemiłosiernie.
Pytanie - czy ktoś się spotkał z podobnymi objawami. Jakieś rady?
Po trzech zajeżdżonych Skodach zaczynam dostawać krańcowej qrvii w kontekście poważania tej marki. Silnik podobno wzorcowy i rewolucyjny okazuje się być jakimś totalnym złomem, napawającym nie strachem przed każdym wyjazdem poza miasto...
-
-
Zamieszczone przez SaltSilnik podobno wzorcowy i rewolucyjny okazuje się być jakimś totalnym złomem, napawającym nie strachem przed każdym wyjazdem poza miasto...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SaltMobil1 albo Castrol.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
misiek^wro, no bez jaj, olej to olej, ważne żeby zmieniać regularnie->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
AdamB, Motul to dobry był do diesla. Moja stara 1.9 TDI trzaska juz chyba 300 albo i wiecej znajac Darka.
Zamieszczone przez krzynolmisiek^wro, no bez jaj, olej to olej, ważne żeby zmieniać regularnie
Dla zabawy zalałem Roomstera 1.2 TSI ojca takim olejem ... o różnice w pracy nie pytajcie. To pierwsza wymiana oleju, a ojciec z zachwytu już peany pisze - o ile to mozliwe to silnik pracuje ciszej niz wczesniej na oleju fabrycznym, a takze ojciec sie chwali ze nieznacznie, ale spadlo spalanie.
Mnie te chłyty to w sumie wala, ale ja np wiem - ze u mnie furmanka ma dostawac istotnie mocny wp... w miescie i na trasie i nie ma miejsca na olej, który nie da mi luzu w portkach
Polecam sprawdzić parametry Castrola / Mobila / AmsoilaByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez misiek^wroPolecam sprawdzić parametry Castrola / Mobila / Amsoila
Zamieszczone przez Psycho DadA problem jest taki ze przy niskich obrotach ciśnienie oleju jest małe, i napinacz nie zawsze ma optymalne parametry pracy.Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SaltZamieszczone przez Sebastian_M26Ale wina spoczywa w nie właściwie przeprowadzonych naprawach. Co ile km był wymieniany olej oraz jakiej marki był.Seria 188KM/270Nm na 95RON
Komentarz
-
-
Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Moim zdaniem jeśli silnik przy ZALEDWIE 140 kkm zaczyna dostawać drgawek i się generalnie psuć, to niezależnie od oleju coś jest bardzo mocno nie tak.
Ja w moim aucie (peugeot, benzyna) przy 150 kkm nie miałem praktycznie żadnych problemów - auto bez turbiny, oleje te co lali w serwisie czyli poziom mobil1/castrol.
EDIT:
misiek^wro, no bez jaj, olej to olej, ważne żeby zmieniać regularnie
Komentarz
-
-
AdamB, od dwóch mechaników słyszałem jak syf w silniku zostawia Castrola. Obaj pracują/pracowali w ASO i doskonale znają auta ,które serwisują. Jeden z nich zalewał też Shellem i Mobilem. Najlepiej wypadał Mobil, Shell był do zaakceptowania, Castrol chujnia z grzybnią. Drugi robi w VW i opinia na temat Castrola SLX w silnikach TSI
Z drugiej strony dużo osób spuszcza się nad Motulem, którego parametry serii Specific są do p@z$%
EOTSprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
andrzej111, ja sprawdzałem jaki "syf" zostawia Castrol Edge 5w40 w moim TDI po 90kkm i 45kkm na Edgu ( 3 wymiany) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=664580#664580
I teraz pokaż mi ten syf u mnie :wink: :szeroki_usmiechOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Ja olej zmieniam co 10 tysiecy, nigdy nie leje g... ani oleju najtanszego z allegro - konkursy w podrabianiu oleju trwaja juz od zarania. Parametry oleju sa wazne, chociazby temp. rwania filmu - jesli ktos mi wciska, ze licza sie tylko odstepy miedzy wymianami to wciska mi kit. Zerwanie filmu po 10-15 minutach ostrego pedalowania na autobahnie i mamy zmiane parametrow oleju - powodzenia zycze jezdzac pozniej na takim :evil:Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SaltZamieszczone przez Sebastian_M26Ale wina spoczywa w nie właściwie przeprowadzonych naprawach. Co ile km był wymieniany olej oraz jakiej marki był.Nie polecam ASO Warszawa Połczyńska 125.
Komentarz
-
Komentarz